mandag, februar 25, 2008

Oppdal 2008

Da var den årlige turen til ungdomskonferansen i Oppdal over for i år, og det har bare vært så utrolig bra! Møtene, undervisningen, og sist men ikke minst - Gudsnærværet! Mange, mange ungdommer fikk møte Gud i løpet av helgen. Det er dette det handler om.
Liv som blir berørt, og forvandlet!

Takker deg Gud for en utrolig fin tur, måtte du bare velsigne menigheten i Oppdal så uendelig mye for det de gjør! Og for alle ungdommene som du berørte i løpet av helgen, inkludert våre egne, aldri slipp de. Forvandle deres liv og form dem akkurat slik som du vil ha dem, og velsign dem med ditt hellige nærvær.
La generasjonen som vokser opp i dag bli kjent for det samme som Kong David ble kjent for. En generasjon etter ditt hjerte!


For så sier den høye, den opphøyede som troner for evig.
Han som bærer navnet Hellig.
Jeg er hos deg, som er sønderknust og nedbøyd i ånden, jeg vil gi deg av mitt liv.
Jeg er hos deg, i det høye og hellige bor jeg hos deg. Jeg vil gi deg av min fred.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden