fredag, januar 25, 2008

Til min Jesus

I beundring av deg, står jeg nå og gir deg ære.
Til din skjønne majestet, i din nærhet får jeg være.

Kjære Jesus, du som elsket meg først.
Jeg elsker deg tilbake, du vil alltid være størst

Jesus jeg beundrer deg, drikker av din kilde.
Din kjærlighet er liv for meg, jeg hviler ved din side.

---------------------------------------------

Takk Jesus, for at du er akkurat den du der, ikke noe mer og ikke noe mindre.
Du er min frelser, og du har vist meg hvordan min far i himmelen er. Takk for at når jeg ser på deg, så ser jeg min Gud, min far.
Takk Gud, for at du sendte din egen sønn, for å dø, så jeg kunne komme tilbake til deg, i himmelen.
Takk Hellige Ånd, for at du alltid er der med meg, du viser meg Jesus, og gjør meg mer og mer lik ham.
Du former meg, slik at jeg blir akkurat slik som himmelen vil ha meg.

Jesus, du gir tro, håp og kjærlighet.
Jesus, jeg beundrer deg.

1 Kommentarer:

Klokken 8:23 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

kjempe fin tekst! Jesus er helt fantastisk!!!! Jeg søkte etter en sang som Jan Honningdal har skrevet, den heter min Jesus, da kom jeg inn hit. Fortsett å skriv til Jesus og foressten, du SKAL få forandre verden med evangeliet!
Han skal gi deg det du drømmer om.

Eli

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden