tirsdag, januar 15, 2008

Lovsang


Etter litt opphold på blog livet så er jeg villig til å gi den en ny sjanse litt oftere.
Om så jeg skriver for ingen andre enn meg selv så vil jeg prøve å holde dette oppe.

En gang jeg så på tv så var det en som sa "The music you listen to, is the soundtrack to your life."

Det har jeg ofte tenkt på i etter tid, musikken som jeg lytter til er lydsporet til mitt liv.
Hva slags musikk vil jeg skal være min 'soundtrack' ?
Bibelen forteller oss om hvordan englene lovsynger Gud. Og lovsang er en måte som vi kan kommunisere med Gud på.
Jeg er en person som liker lovsang veldig godt, og har ganske så ofte musikk der jeg er i bakgrunnen av lovsang som kan være med på å skape en atmosfære av tilbedelse der jeg er.
Jeg elsker å tilbe, for meg er tilbedelse av Gud en måte jeg kan gi av meg selv til ham, se ham som han er og bare beundre min Gud. Lovsang lar meg prise Gud for akkurat den han er.
Det hjelper meg til å utforske dypdene av Ham når jeg lar lovsang gå over til en tilbedelse til min Gud. Jeg tror Gud elsker når mennesker tilber ham, lovsynger ham.
Bibelen forteller oss at det er stadig strøm av tilbedelse fra jordens mennesker som går til himmelen, og rett til tronrommet. Som lukten av god røkelse som Gud setter veldig stor pris på. Derfor vil jeg at 'soundtracket' til mitt liv skal være og fortsette å være lovsang. Lovsang handler ikke om meg, men om Ham. Ære til min Gud!


1 Kommentarer:

Klokken 9:25 p.m. , Blogger My Corner sa ...

Amen!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden