fredag, mai 18, 2007

Jeg har`n?

Jeg har`n, 6 ting dere ikke visste og meg:

1. Jeg har hatt et stor forkjærlighet for Hurtigruten og samlet på ganske mange objekter, og har et krus fra hver av båtene jeg har vært på (10 stk.)

2. Jeg blir veldig rørt følelsesmessig når jeg ser på Forrest Gump og blir rørt til tårer på slutten av filmen. Dette kan også skje ved andre filmer.

3. Har fortsatt 2 bamser igjen på rommet fra barndommen som har fått en fin plass på toppen av skapet mitt, den ene bamsen som er rød heter Bamse, og den andre som er en pingvin heter Pingo.

4. Jeg ble åndsdøpt når jeg *var alene hjemme på rommet mitt og hørte på mp3 spilleren min som jeg kjøpte for mine konfirmasjonspenger.

5. Jeg kranglet engang med min mor når jeg var 9-10 år og tok hele middagen og helte den over hodet mitt.


6. Jeg har kjørt bilen til Carl-Gustaf Severin


Tillegg:
Av en eller annen grunn som gjør at jeg har vanskelig for å kommentere andres blogger iblant gjør at jeg på nåværende tidspunkt ikke får gitt sisten videre.

4 Kommentarer:

Klokken 4:59 p.m. , Blogger Sandramandra sa ...

Hehe, lol! :P

 
Klokken 12:05 p.m. , Blogger Lindalur sa ...

Hehe, arti' arti':-D

 
Klokken 1:54 a.m. , Blogger Henriette sa ...

haha, ler! Fantastisk!! Calle du er utrolig kul!!! =)

 
Klokken 3:05 p.m. , Anonymous Anonym sa ...

Jeg er også glad i bamser!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden