søndag, mars 26, 2006

Flott helg!

Dette har vært en flott helg må jeg si! På lørdag hadde menigheten en samling for alle lederne på en "encounter" som betyr Oppleve Gud eller møte Gud eller noe. Men uansett, han kom! :)
Det var hele lørdagen og varte fra 12-9. Og det var veldig flott å komme avsides litt og bare samles sammen med folk fra menigheten bare for å søke og ære Ham!
Vi hadde fellessamling, og gikk igjenom en åndelig profil som vi skulle fylle ut. Kan kanskje høres rart ut for noen, men uansett så gjorde vi det. Der vi skrev ned ting som har vært med på å påvirke våre liv. Så brente vi den på bålet og hadde nattverd sammen! Glory!
Det er noe på gang fortiden, jeg vet ikke helt hva, men Gud dukker opp med sin herlighet, og oppmuntring. Så vi er på vei et sted som menighet, og jeg tror vår menighet kommer til å få en enda sterkere overnaturlig styrke til at vi skal bli den menigheten Gud vil vi skal bli, en menighet etter Guds hjerte som ikke kan skjules!

Og for våre egne liv, la oss holde blikket festet mot det som ligger forran, og legge av oss alt som tynger. Og ha våre liv festet på Jesus og ikke omstendighetene. La våre liv være preget av Ham. Avslutter med et dikt skrevet av noen jeg kjenner:

Jeg fikk han til å svette blod
dagene før jeg korsfestet ham

Naglet tykke boltergjennom de nydeligste håndledd i hele Jerusalem
Jorden revnetJeg dødemed skam
og oppstod med ham

Og ironisk nok var det fordi jeg drepte hamat jeg ble tilgitt for å ha drept ham

-M.Å

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden