mandag, mars 06, 2006

00:45

Klokken er akkurat slagen 00.45. Hvorfor er jeg oppe så sent på en søndags kveld /mandags morgen? Jo, fordi jeg har vært en tur på Gardermoen og sett på alle de fine flyene de har der.
Nei, det var nok ikke derfor. Bare sleppe av noen folk og så hjem igjen, deilig med en liten tur iallefall. Ja, da skriver vi en ny uke igjen, og jeg gleder meg veldig til neste helg alt, da får vår menighet besøk av Pastor Ulf Ekman, det er et besøk jeg har sett frem til helt siden jeg fikk vite at han skulle komme. Og det har vært en stund nå. Jeg har utrolig store forventninger til denne helgen, og blir spennende å høre hva Gud har lagt på denne mannens hjerte for helgen.

Ja, det er -15 grader ute nå, ganske kaldt for meg, jeg liker sol og varme bedre, og ser frem imo det som ligger forran fortsatt, sommer, sol og varme. Det blir skjønt.
Og Jesus har noen paralleller til dette, han er sommer (glede) sol (lyset) og varme (omfavner alt med godhet) Vær dag blir jeg mer og mer fascinert av denne personen som virkelig har forandret mitt og millioner av andres liv vær dag! Guds sønn som har gitt alt for deg og meg, that`s the world biggest Love story! Jeg trenger ham mer og mer for vær dag, og spesielt for den tiden jeg har nå, Gud er trofast uansett hvilke omstendigheter. Det viktigste er å holde fokuset på ham, og ikke det som er rundt eller bak, men se frem og på Jesus! :)
Gud er god!
Everyday with You Lord, sweeter than the day before.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden