mandag, mars 13, 2006

Meg er gitt all makt i himmel og på Jord...


....Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til disipler, i det dere døper dem til Faderens, Sønnens og Den Hellige Ånds navn, og lærer den å holde alt det Jeg har befalt dere. Og se, Jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.
Matt 28,19

Dette er misjonsbefalingen som Jesus gav oss troende. Ut i verden med evangeliet!
Pastor Ulf Ekman var og besøkte vår menighet i helgen. Og møtet på Søndagskveld gikk ut på dette med misjon, vi må la misjon bli vårt liv!
Det er dette som ligger Gud på hjertet!

Denne helgen har vært utrolig bra, jeg fikk høre Pastor Ulf preke om Jesus og forsamlingen, Drømmer og visjoner, Den Hellige Ånd og misjon. Og det brant seg fast i meg. :)
Det er så spennende å se hvilken vei Gud leder sin menighet, det viktigste nå er at vi som som menighet tar ordet på alvor, og utfører det ordet sier. Så vi kan komme lenger med Gud!
Det er veldig spennende tider, det blir hardere og mer alvorlig, men alikevel så blir det mer og mer herlig også! Gud er ufattelig God og vil føre oss igjenom! Amen! :)

Og dette evangeliet om riket skal forkynnes i hele verden til vitnesbyrd for alle folkeslag, og så skal enden komme.
Matt 24,14

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden