mandag, juli 31, 2006

Europakonferansen - en fest!

Europakonferansen 2006 ble noe unikt for meg. Den siste halvdelen jeg fikk med meg av konferansen har vært livsforvandlende. (Det er jo det vår Gud er og!)
Og jeg har blitt så utrolig utrolig velsignet!
Budskapet gjennom konferansen har vært unikt, spennende og utfordrende!
Gud har planer for den tiden vi lever i, og det er viktig vi lever nærme Gud så vi får ta del i den planen og visjonen han har! Hvilken fantastisk Gud vi har!
Makten og æren tilhører vår Gud :-)
Og takk Hellige Ånd, for at du drar meg nærmere og nærmere min frelser og mester Jesus Kristus, og takk Jesus for at du åpenbarer Faderen for meg!
Og takk Gud for at du er en fantastisk Far, du er en en god Gud!

Bare en ting å si: Öppna alla portar, Himlens konung är nu här
Trona på vår lovsang när vi tilber Dig, för den du är!

1 Kommentarer:

Klokken 9:53 p.m. , Blogger Morgan sa ...

Kult at du hadde det bra da:) Var vel mange damer der å tenker jeg.. hehe

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden